Оплата та доставка

Режим роботи

Режим роботи нашого інтернет-магазину:

  • пн.-пт. 9:00 - 18:00
  • сб / нд - вихідний

 

Оплата

На нашому сайті база товарів оновлюється щодня і є актуальною на початок робочого дня, проте протягом дня товари можуть бути продані, тому: перш ніж здійснити оплату, уточніть, у наших менеджерів, наявність  необхідного Вам товару на поточний момент!


Купуючи товари в нашому інтернет-магазині, Ви можете обрати один із способів оплати товару:

  1. За готівку кур'єру транспортної компанії;
  2. Оплата за допомогою системи Приват 24;
  3. Оплата післяплатою при доставці "Новою Поштою". Замовлення Ви сплачуєте безпосередньо при отриманні замовлення. Представництва "Нової Пошти" в Україні. При цьому ви сплачуєте Кур'єрській службі вартість передачі грошей до магазину.
  4. За безготівковим розрахунком (для юр. осіб). У цьому випадку Вам необхідно зв'язатись з нашими менеджерами, які виставлять Вам рахунок-фактуру та забезпечать необхідними документами. Ми не є платниками ПДВ.

Доставка

 

1. Самовивіз:

  • Київ

  • Кременчук

  • Харків

2. Доставка по Україні:

  • Кур'єром транспортної компанії Нова Пошта;

  • На склад компанією «Нова Пошта» (представництва) з можливістю оплати товару та доставки безпосередньо при отриманні замовлення.

  • Можливість доставки іншими операторами обговорюється з нашими менеджерами індивідуально за тел. (068) 11-00-367

При замовленні більше 5000 грн - доставка по Україні БЕЗКОШТОВНА (за винятком акційних товарів). Якщо сума не перевищує 5000 грн., вартість доставки визначається за тарифами кур'єрських служб. Терміни доставки обумовлюються окремо з нашими менеджерами.

Після відправки замовлення наш менеджер повідомляє Вам деталі електронною поштою або по телефону та повідомляє коли та де можна отримати замовлення.

Повернення товару


При поверненні товару необхідно надати товарний чек та оригінальну упаковку, отримані з товаром. Ви можете повернути товар протягом 14 діб з моменту його отримання у разі невідповідності параметрів товару, заявлених виробником, або невідповідності споживчих властивостей виробів (за винятком товарів, обмін та повернення яких не здійснюється відповідно до закону). Товар, який повертається, повинен мати товарний вигляд.

По Україні товар, що повертається, необхідно відправити компанією «Нова Пошта», або іншою транспортною компанією за попереднім погодженням з нашими менеджерами. При поверненні товару по Україні доставка здійснюється за рахунок клієнта!
При дотриманні наведених вище умов повернення, магазин обміняє Ваш товар на новий або поверне Вам кошти. Спосіб повернення коштів – за домовленістю з нашими менеджерами.

Брак


У разі виявлення виробничого браку, Вам необхідно повідомити інформацію про виявлений дефект нашим менеджерам, потім переслати товар з описом браку до нашого магазину для проведення експертизи. Товар має бути чистим та сухим.
У разі підтвердження наявності браку виробником ми обміняємо товар на новий або аналогічний (доставка у разі обміну бракованого товару безкоштовна) або повернемо Вам кошти. Спосіб повернення – за домовленістю з нашими менеджерами.

Шановні покупці! Використовуйте товари за призначенням (зокрема взуття)! Також наполегливо просимо дотримуватись правил зберігання, догляду, прання та сушіння одягу, взуття, наметів, спальників та інших товарів! У разі пошкодження товару або порушення характеристик з вини покупця наш магазин відповідальності не несе!